CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, July 10, 2010

saye telah kembali lg...

salam...it has been a long time...ade ke org yg bace blog aku ni ek...mcm rumah yg terbengkalai dh aku rase...gler lame xm'update post kt blog t'chenta ni...hehe...M.A.L.A.S was the main reason...adoiii...memang malas tahap ape tah aku skarang ni...


haaaa...slame lebey 1/2 tahun xupdate blog ni, banyak bende jd...nk tau ape die? klau xnk tau pn aku nk bgtau gak... hehe...meh aku list kn...



  1. aku smakin m'jd pengembang bdan yg b'jaya...hahha...
  2. result foundation yg agak hampeh...waaa...agak heart broken gak la time tu...
  3. ibu dh pindah skola... =) she got a promotion...
  4. my lebly sista nk msuk poli nov nih...
  5. adek aku lg sorg dh b'tuka suara...hahaha...
  6. result 1st sem was better than the foundation... me likey... =)
  7. aku dh pindah bilik n dpt rumate baru...weeehooooo~



yg #7 tu dont ask me why ye...i juz dont wanna remember...hehehe


ape2 pn, i'm juz hoping that dis sem will be a better sem...away from probs...away from so-called-insincere-plus-rude friends...huh...memang mencabar kesabaran aku...i learnt my lesson though... =)


p/s adekah aku patut memesejkn diri ke numbor die? waaa~

0 orang dah kritik: